비지스(Bee Gees) – How deep is your love? (영화 토요일밤의 열기 OST) 가사, 듣기, 뮤비

 


블로그를 방문해주셔서 감사해요 :)

 

보시고 즐거우셨다면

남다른 센스 부탁드릴게요~~~~~

 


 


 

오늘의 OST는 영화 토요일밤의 열기 OST

비지스(Bee Gees) – How deep is your love? 입니다!

 

 

 


 

비지스(Bee Gees) – How deep is your love?
영화 토요일밤의 열기 OST

 


I know your eyes in the morning sun 
아침 햇살 사이로 빛나는 당신의 눈 
I feel you touch me in the pouring rain
쏟아지는 빗속에서 느껴지는 당신의 손길
And the moment that you wander far from me
당신이 내 곁을 떠나 방황하던 순간에도
I wanna feel you in my arms again
나는 다시 당신을 안고 싶었어요
And you come to me on a summer breeze 
당신은 여름날의 산들바람처럼 내게 다가와서 
Keep me warm in your love
당신의 사랑으로 날 포근하게 감싸주고
Then you softly leave
그리곤 살며시 떠나갔죠 
And it`s me you need to show How deep is your love
나에게 보여주세요
당신의 사랑이 얼마나 깊은지
How deep is your love, how deep is your love
당신의 사랑이 얼마나 깊은지...
I really mean to learn
난 정말로 알고 싶어요
Cause we`re living in a world of fools Breaking us down
우리는 우리를 좌절시키는 바보들의 세상에 살고 있잖아요
When they all should let us be
사람들이 우리를 내버려 둘때
We belong to you and me
당신은 나의, 난 당신의 일부가 되는 거죠
I believe in you
난 당신을 믿어요
You know the door to my very soul
당신은 바로 내 영혼으로 통하는 문을 알고 있죠
You`re the light in my deepest darkest hour
당신은 내 깊은 어둠의 한줄기 빛이에요.
You`re my saviour when I fall
내가 좌절했을 때, 나를 이끌어주었어요.
And you may not think I care for you
내가 당신을 사랑하지 않는다고 생각할 수도 있어요
When you know down inside that I really do 
내가 진정으로 당신을 생각하고 있음을 알게 될 때
And it`s me you need to show How deep is your love
나에게 보여주세요. 당신의 사랑이 얼마나 깊은지
How deep is your love...
당신의 사랑이 얼마나 깊은지


 

출처 : 네이버, 다음



facebook twitter kakaoTalk kakaostory naver band